Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elit.

This is some text inside of a div block.

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elit.

This is some text inside of a div block.

Emergency Case

If you need a doctor urgently outside of medicenter opening hours.
Button Text

Protetyka stomatologiczna

Prace protetyczne w naszym gabinecie są wykonywane z uwzględnieniem indywidualnych warunków anatomicznych każdego pacjenta.
W celu sprawdzenia aktualnych cen, zapraszamy do naszego cennika.

Korona protetyczna na wkładzie koronowo-korzeniowym – uzpełnienie brakującej klinicznej korony zęba, która została zniszczona przez proces próchnicowy lub urazy mechaniczne z wykorzystaniem pozostałego korzenia zęba.

Sprawdzoną metodą w naszym gabinecie jest wykonywanie wkładów koronowo-korzeniowych w oparciu o anatomiczny kształt kanału korzeniowego. Nie stosujemy wkładów standardowych. Zanim praca protetyczna zostanie wykonana konieczne jest leczenie kanałowe pozwalające na uniknięcie późniejszych powikłań w postaci zapalenia lub martwicy miazgi, co wiąże się z ryzykiem zniszczenia pracy protetycznej podczas koniecznego leczenia zęba.

Korona składa się z dwóch części: metalowa podbudowa lub cyrkonowa zapewnia wysoką wytrzymałość mechaniczną, natomiast ceramiczna powierzchnia zewnętrzna imituje naturalny wygląd zęba. Odpowiedni dobór koloru i przezierności ceramiki pozwala osiągnąć zadowalający efekt estetyczny. W niektórych sytuacjach korona protetyczna jest w stanie wyrównać nieprawidłowe położenie zębów w stosunku do łuku zębowego.
Nasze większe prace protetyczne w postaci mostów są w stanie uzupełnić braki zębowe oraz poprawić
estetykę uśmiechu kładąc nacisk na jego naturalny wygląd.

Aby dowiedzieć się więcej skontaktuj się z nami (22) 412 99 12